Electrolux ELM 5200 CB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux ELM 5200 CB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

hermangeeftmening 16-11-2012
Geschreven voor: Electrolux ELM 5200 CB

- Smaak is te bepalen dmv gebruik verschillende cups, dus naar eigen smaak koffie maken. Alleen een lungo maken is een probleem, want als je dat instelt krijg je een half bakkie... tevens is de koffie niet echt heet.
- Mogelijkheden zijn er niet veel. Geen display af te lezen wat je instelt etc.
- Gerbuiksgemak is er wel als je koffie maakt, maar voordat dat er is.. Een paar keer het watertankje verkeert geplaatst en de aanrecht stond blank. Ook is een keer het reservoir van de cupjes half leeggekomen op het aanrecht. Het stoompijpje werkt ook niet geweldig
- Vormgeving. Het machientje is mooi klein maar een hoog bekertje past er niet onder.

Al met al ben ik er niet echt over te spreken en na 2 weken proberen weer op marktplaats. Nu een Philips machine met bonenmolen.

Marcel & Jolanda 22-08-2012
Geschreven voor: Electrolux ELM 5200 CB

Naast dat de smaak van de koffie veel beter is als van de Senseo machine die we tot voor kort hadden, is het apparaat ook makkelijker te bedienen en zijn we af van het gedoe met de pads.
Het opvangbakje voor de capsules is makkelijk te verwijderen en goed schoon te maken.
Het feit dat je eigenlijk ook geen waterkoker meer nodig hebt en zelf je capucinno kunt maken is daarbij mooi meegenomen.

Anoniem 27-07-2012
Geschreven voor: Electrolux ELM 5200 CB

Ben overgestapt van Nespresso naar deze Lavazza machine. Deze koffie heeft een vollere smaak dan Nespresso en er komen steed meer smaken op de markt. Na het uitpakken was ik verrast door de compacte afmetingen van de machine en hij is makkelijk schoon te houden. De stoompijp geeft een krachtige stoom. In tegenstelling tot de vorige machines van a modo mio doet deze veel degelijker aan. Enige puntje is dat er geen warmhoudplaat voor de kopjes op de machine is aangebracht maar al met al ben ik wel overtuigd, echt een aanrader.

consument1987 04-07-2012
Geschreven voor: Electrolux ELM 5200 CB

Beste cup-apparaat op de markt met de lekkerste koffie!
Tijdens de verhuizing dit apparaat meegenomen naar het nieuwe huis. Zowel de schilder als de verhuizers en de aannemers stonden te kijken van de kwaliteit van de koffie en het gemak van het apparaat!
Nu een half jaar in bezit en werkt als een trein! Ik ben er erg blij mee

Niel13 22-06-2012

Smaak:
Over smaak valt niet te twisten maar voor mij is deze machine zeker nummer 1. Buiten de ruime keuze aan kuipjes is het echte Lavazza koffie. Net zoals je in een koffie huis krijg alleen dan in je eigen keuken.

Mogelijkheden:
Dit vind ik niet cijfer waardig. De mogelijkheden zijn als volgt:
- knop 1(Hoeveelheid instelbaar)
- knop 2(Hoeveelheid instelbaar)
- Stoom tuit
- hoogte instelbaar koffie schenk tuit.
- Licht
- Waarschuwings-vlotter als afval bakje vol is.

Gebruiksgemak:
Gebruiksgemak is top.
1. Kuipje in de machine
2. Hendel naar beneden
3. kopje in positie
4. Knop 1 of knop 2 afhankelijk van de variant.
even wachten en klaar is de Lavazza koffie.

Vormgeving:
Strak design, modern, industrieel.
Nette afwerking, juiste keus van materialen.
Metaal is echt metaal en geen goedkoop plastic.

Duurzaamhied:
Alles werkt nog naar behoren.
Geen gekke geluiden of andere zorgwekkende dingen.

Oordeel:
Een degelijke en mooie machine. Het melk op schuimen gaat echt boven verwachting makkelijk en werkt ook fantastisch. Ben een zeer tevreden gebruiker en geniet van elk kopje dat uit deze machine komt.
Echte Lavazza fan geworden.